تعمير لباسشويي اسنوا

تعميرات پكيج و يخچال

تعمير لباسشويي اسنوا

تعمير لباسشويي اسنوا كاري تخصصي است. اگر شما نيز در خانه خود يك ماشين لباسشويي اسنوا داريد اطلاع از برخي از مطالب ساده مي‌تواند كمك بزرگي در راستاي تعمير ماشين لباسشويي كند. البته بايد توجه داشته باشيد كه شما تنها قادر به رفع عيب‌هاي جزئي ماشين لباسشويي و يا پيشگيري از برخي از مشكلات خواهيد بود. در صورت بروز مشكلات جدي‌تر مي‌توانيد از تعمير كاران حرفه‌اي پارس پشتيبان در نمايندگي تعميرات لباسشويي اسنوا كمك بگيريد.

همانطور كه مي دانيد اسنوا به عنوان يك برند ايراني معتبر در زمينه توليد لوازم خانگي، سال هاست كه ماشين لباسشويي‌هاي با كيفيتي را توليد و به بازار عرضه مي‌كند. لباسشويي‌هاي اسنوا عموماً بسيار با دوام هستند اما با اين حال، مانند هر محصول ديگري طي زمان ممكن است مشكلاتي در اين لباسشويي‌ها رخ دهد و برخي از اين مشكلات نياز به كمك حرفه‌اي براي تعمير خواهند داشت.

در اين مقاله، قصد داريم در مورد برخي از رايج‌ترين مشكلات لباسشويي اسنوا و اين‌كه چگونه بايد آنها را برطرف كنيد صحبت كنيم. بنابراين تا انتهاي اين مقاله با پارس پشتيبان همراه باشيد تا هر آن چه كه بايد درباره تعمير لباسشويي اسنوا بدانيد به شما بگوييم.

نمايندگي تعمير لباسشويي اسنوا در تهران

پارس پشتيبان داراي نمايندگي تعمير لباسشويي اسنوا در تهران است و بهترين خدمات را جهت برطرف نمودن مشكلات ماشين لباسشويي اسنوا ارائه خواهد داد. متخصصان پارس پشتيبان در كمترين زمان و با بهترين كيفيت به سرويس لباسشويي اسنواي شما خواهند پرداخت. در صورت بروز هر مشكل در لباسشويي اسنوا خود تنها كافي است با تعميركاران متخصص و مجرب پارس پشتيبان تماس بگيريد. پارس پشتيبان با پشتيباني 24 ساعته و پاسخگويي به موقع توانسته اعتماد مشتريان خود را جلب كند، تنها كافي است يك بار استفاده از خدمات ما را امتحان كنيد. 

آشنايي با قطعات مهم  لباسشويي اسنوا

قبل از پرداختن به هرموضوعي بهتر است براي اقدام به تعمير لباسشويي اسنوا خود با قطعات مهم آن آشنا شويد. در ادامه به معرفي هر يك از اين قطعات و كاربردشان پرداخته شده است:

  •  پمپ آب: اين قسمت آب را از طريق دستگاه به گردش در مي آورد و در دو جهت مي چرخد. همچنين براي تخليه آب در انتهاي چرخه شستشو استفاده مي شود.
  •  شير كنترل ورودي آب: اين شير در نزديكي نقطه ورودي آب قرار دارد كه بسته به ميزان آب مورد نياز، هنگام بارگيري لباس به طور خودكار باز و بسته مي شود.
  •  درام: محفظه‌اي است كه لباسها در داخل آن هستند. ماشين لباسشويي اسنوا در واقع دو درام دارد. جايي كه لباس ها را مي بينيد درام داخلي است كه با سوراخ‌هاي آن آب وارد داخل و خارج شود. درام بيروني حاوي درام داخلي و آب است كه از نشت آن به بقيه قسمت هاي دستگاه جلوگيري مي‌كند و از درام داخلي پشتيباني مي‌كند.
  •  همزن يا پارو: پارو داخل وان ماشين لباسشويي قرار دارد و به تميز كردن لباسها كمك مي كند.
  •  موتور ماشين لباسشويي: موتور با همزن يا ديسكي كه درام را مي چرخاند تركيب مي شود و يك حركت چرخشي ايجاد مي كند. اين همان مكانيزمي است كه دستگاه شما را به حركت در مي‌آورد.
  • برد الكتريكي: برد جايي است كه عمدتاً دستگاه را از اجزاي الكتريكي گرفته تا مدارها به كار مي‌اندازد. بردها را مي‌توان برنامه‌ريزي نموده و به كاركرد ماشين كمك كرد. درواقع برد به عنوان هوش مصنوعي ماشين لباسشويي عمل مي كند.
  • تايمر: تايمر به تنظيم زمان شستشو براي لباس‌هاي شما كمك مي‌كند كه مي‌تواند به صورت دستي يا خودكار تنظيم شود.
  • عنصر گرمايش: با عنصر گرمايش آب ماشين لباسشويي تا دماي دلخواه گرم مي‌شود.

آشنايي با مشكلات رايج جهت تعميرات ماشين لباسشويي اسنوا

لازم است با مشكلات رايج اين ماشين‌ها آشنا باشيد تا به موقع بتوانيد براي تعميرات ماشين لباسشويي اسنوا اقدام كنيد. لباسشويي‌هاي اسنوا مستعد خطاهاي مختلف هستند و برخي از عيوب ممكن است خفيف‌تر از بقيه باشند.

براي عيوب خفيف‌تر، ممكن است بتوانيد خودتان آنها را برطرف كنيد. در همين حال، ايرادات پيچيده ممكن است به تخصص يك تكنسين تعمير لباسشويي اسنوا نياز داشته باشد. در اين بخش با ما همراه باشيد تا با تمامي مشكلات رايج در لباسشويي‌هاي اسنوا كه نياز به تعمير دارند آشنا شويد.

1. لرزش بيش از اندازه لباسشويي اسنوا

اكثر ماشين‌هاي لباسشويي اسنوا تا حدي لرزش دارند اما اگر متوجه افزايش ناگهاني لرزش ماشين لباسشويي اسنوا خود شديد يا به نظر مي‌رسد كه در حال جهش است نگران نباشيد، اين يك مشكل رايج است.

ممكن است به اين دليل باشد كه ماشين لباسشويي شما روي زمين ناهموار قرار دارد يا كمك فنرها از شاسي ماشين لباسشويي جدا شده‌اند. ابتدا سعي كنيد آن را تراز كنيد و اگر مشكل مرتبط با فنرهاي شاسي بود با يك تكنسين حرفه‌اي براي تعمير لباسشويي اسنوا تماس بگيريد.

 

 

2. سروصداي زياد در ماشين لباسشويي اسنوا

اگر متوجه افزايش ناگهاني صدا در لباسشويي اسنوا خود شديد، دلايل بالقوه‌اي براي آن وجود دارد. بيشتر اوقات به اين دليل است كه مقداري زباله مانند سكه به طور تصادفي در ماشين لباسشويي همراه با لباس شما قرارگرفته است. اگر هيچ چيز اضافه‌اي در داخل لباسشويي نمي‌بينيد، ممكن است به اين دليل باشد كه چيزي در درام گير كرده است.

اگر ماشين لباسشويي شما داراي پدال جداكننده است، مي‌توانيد براي بررسي در درام به اطراف نگاه كنيد. البته ممكن است مشكل، جدي‌تر و به دليل شكستگي قطعات داخلي لباسشويي باشد. در اين صورت لازم است از يك تعميركار حرفه‌اي كمك بگيريد.

3. درب ماشين لباسشويي اسنوا باز نمي‌شود

اين مشكلي است كه بيشتر در لودرهاي جلو لباسشويي اسنوا ديده مي‌شود، زيرا لودرهاي بالايي براي نگه داشتن آب در داخل، نيازي به قفل كردن درهاي خود ندارند. لودرهاي جلو بايد در حين كار به خوبي مهر و موم شوند. تا پايان چرخه شستشو كه قفل دستگاه به طور خودكار باز مي‌شود.

با اين حال، گاهي اوقات يك لودر جلو خراب شده و قفل مي‌شود و لباس‌ها و آب در دستگاه حبس مي‌شود. چند دليل احتمالي براي اين مشكل وجود دارد كه مي‌توانيد به كمك يك تعميركار مجرب آن را برطرف كنيد:

  • مكانيسم قفل ممكن است گير كرده باشد.
  • ممكن است مشكلي در كامپيوتر ماشين لباسشويي وجود داشته باشد.
  • ممكن است ماشين لباسشويي به درستي تخليه نشود و درب ماشين لباسشويي قفل شود و درام پر از آب شود.

4. ماشين لباسشويي اسنوا برق را قطع مي‌كند

در اين مواقع شايد جايي در موتور لباسشويي ايراد داشته باشد. شايد نشتي وجود داشته و آب در حال رسيدن به جايي است كه بايد باشد و شايد با بارگذاري بيش از حد دستگاه، موتور بيش از حد گرم شده است. اگر با اين مشكل مواجه شديد، بهتر است براي عيب‌يابي ماشين لباسشويي اسنوا با يك تعميركار حرفه‌اي تماس بگيريد تا در مورد تعمير لباسشويي اسنوا خود از او كمك بگيريد.

5. ماشين لباسشويي اسنوا به درستي نمي‌چرخد

امتناع ماشين لباسشويي اسنوا شما از چرخش مي‌تواند نشانه‌اي از مشكلات موتور يا مشكلات جدي‌تر باشد و يا يك مشكل ساده و آسان براي رفع باشد. اگر ماشين لباسشويي شما باري را حمل مي‌كند كه خيلي زياد يا خيلي كم است، ممكن است نچرخد. بنابراين، بار خود را تنظيم كنيد و دوباره امتحان كنيد.

بسياري از ماشين‌هاي لباسشويي مدرن تنها زماني مي‌چرخند كه به وزن خاصي برسند. اگر مشكل همچنان ادامه داشت با يك تعميركار براي تعمير ماشين لباسشويي اسنوا خود تماس بگيريد.

سرويس لباسشويي اسنوا

6. ماشين لباسشويي اسنوا شما روشن نمي‌شود

اگر ماشين لباسشويي اسنوا شما به طور ناگهاني كار نمي‌كند، لطفاً وحشت نكنيد، ممكن است تعمير آن آسان باشد! پريزهاي برق و فيوز خود را بررسي كنيد، ممكن است حل مشكل به سادگي در تكان دادن سوئيچ يا تعويض فيوز باشد. كار ديگري كه بايد انجام دهيد اين است كه به ماشين لباسشويي خود زمان دهيد تا خنك شود، اگر ماشين لباسشويي خود را در مدت زمان كمي استفاده كرده‌ايد ممكن است بيش از حد گرم شده باشد. اگر اين موارد را انجام داده و همچنان مشكل سر جاي خودش باقي است لازم است تا از مهارت يك تعميركار مجرب براي تعمير لباسشويي اسنوا خود بهره بگيريد.

عيب يابي ماشين لباسشويي اسنوا

تا اين بخش از مقاله با مشكلات رايجي كه ممكن است در لباسشويي اسنوا خود با آن ها مواجه شويد، آشنا شديد. بعد از آشنايي با اين مشكلات بهتر است بدانيد كه چگونه به عيب يابي ماشين لباسشويي اسنوا خود بپردازيد.

با وجود بسياري از اجزاي پيچيده در ماشين لباسشويي اسنوا، مشكلات زيادي نيز در ماشين لباسشويي وجود دارد كه بايد منبع آن را تشخيص دهيد. براي مثال اگر منبع آب به درستي وصل نشود، ممكن است در هنگام نصب ماشين لباسشويي با مشكل مواجه شويد، يا متوجه شويد كه به دليل از كار افتادن موتور يا كار نكردن سوپاپ ها نياز به تعمير ماشين لباسشويي اسنوا داريد.

پارس‌پشتيبان به طور ويژه براي رفع نيازهاي شما فعاليت مي‌كند و به طور منحصر به فردي بهترين عملكرد را پس از تعمير لباسشويي اسنوا شما تضمين مي‌كند.

در ادامه براي آشنايي هر چه بيشتر شما، به روش هاي عيب يابي ماشين لباسشويي اسنوا پرداخته شده است:

عيب يابي برد لباسشويي اسنوا

1.عيب يابي برد لباسشويي اسنوا

برد ماشين لباسشويي شما يكي از اجزاي ضروري است كه ماشين لباسشويي با آن كار مي كند. هنگامي كه به هر طريقي آسيب ببيند يا معيوب شود، خواهيد ديد كه ماشين لباسشويي خراب مي شود. در ماشين‌ لباسشويي اسنوا، برد در پنل كنترل بالايي و پشت پد كنترل در جلو قرار دارد.

براي عيب يابي برد لباسشويي اسنوا بايد با نشانه هاي خرابي در آن آشنا باشيد. علائمي كه نشان مي دهد برد كنترل ماشين لباسشويي شما خراب است در ادامه آورده شده است كه مي توانيد از آنها براي عيب يابي برد لباسشويي اسنوا استفاده كنيد:

  • ماشين لباسشويي شما وارد چرخه چرخش نمي شود.
  • همه يا برخي از چراغ ها به طور متناوب روشن مي شوند و چشمك مي زنند.
  • ماشين لباسشويي شما چرخه را متوقف نمي كند و بدون توقف در زمان تعيين شده ادامه مي دهد.
  •  درام نمي چرخد يا خيلي آهسته مي چرخد.
  •  ممكن است يك كد خطايي وجود داشته باشد كه به وضوح نشان مي دهد كه برد شما معيوب است.
  •  ماشين لباسشويي شما يا آب را تخليه نمي كند يا زماني كه آن را براي تخليه تنظيم نكرده‌ايد آب را تخليه مي‌كند.

2.عيب يابي موتور لباسشويي اسنوا

هنگامي كه موتور ماشين لباسشويي اسنوا با مشكل مواجه شده يا مي‌سوزد، مي‌تواند چالش هاي زيادي را ايجاد كند. چند علامت رايج كه مي تواند نشان دهنده مشكل يا سوختن موتور ماشين لباسشويي باشد را در ادامه به آن ها اشاره مي‌كنيم:

  •  بوي سوختگي
  •  صداي جيغ
  •  درام حركت نمي‌كند.
  •  چرخه شستشوي طولاني مدت

3.عيب يابي تسمه لباسشويي اسنوا

هنگامي كه تسمه در ماشين لباسشويي اسنوا شروع به فرسودگي مي كند، ممكن است گهگاه ليز بخورد. اين امر مي تواند صداي جيغي ايجاد كند كه با خراب شدن تسمه در طول زمان بلندتر مي‌شود. همچنين ممكن است بوي سوختن لاستيك را حس كنيد.

زماني كه ماشين لباسشويي در طول چرخه شست و شو و چرخش شروع به توليد صداي جيغ مي كند، بهتر است براي تعمير تماس بگيريد زيرا مشكل تا زماني كه تسمه پاره شود بدتر مي‌شود.

سبد موجود در ماشين لباسشويي شما نيز ممكن است به طور نامنظم بچرخد يا به محض پاره شدن تسمه، چرخيدن آن به كلي متوقف شود. هنگامي كه تسمه شكسته شود، واشر پر از آب مي‌شود و به طور معمول كار مي‌كند به جز اينكه سبد نمي‌چرخد.

سرويس لباسشويي اسنوا

بهتر است كه قبل از اينكه به نمايندگي تعميرات لباسشويي اسنوا و تعمير ماشين خود نياز پيدا كنيد سرويس لباسشويي اسنوا را در دستور كار خود قرار دهيد تا نياز به صرف هزينه‌هاي بيشتر پيدا نكنيد. پيشنهاد مي‌كنيم حداقل سالي يكبار يك سرويس كامل و هر سه ماه يكبار به نظافت ماشين بپردازيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.