تعمير ظرفشويي موريس در تهران

تعميرات پكيج و يخچال

تعمير ظرفشويي موريس در تهران

تعمير ظرفشويي موريس كاري تخصصي است كه در صورت بروز هرگونه مشكل شما را مجبور به گرفتن كمك از يك تعميركار حرفه‌اي مي‌كند. اگر شما نيز در خانه‌تان يك ماشين ظرفشويي موريس داريد خواندن اين مطلب مي‌تواند به شما كمك بزرگي در راستاي تعمير ماشين ظرفشويي‌تان بكند.

موريس به عنوان يك برند ايراني شناخته شده است كه ماشين‌هاي ظرفشويي‌ بسيار با كيفيتي را توليد مي‌كند. ظرفشويي‌هاي موريس عموماً بسيار بادوام هستند اما با اين حال، مانند هر محصول ديگري ممكن است طي زمان مشكلاتي در اين ظرفشويي‌ها رخ دهد و برخي از اين مشكلات نياز به كمك حرفه‌اي براي تعمير خواهند داشت. در اين مقاله، قصد داريم در مورد برخي از رايج‌ترين مشكلات ظرفشويي موريس و اين‌كه چگونه بايد آنها را برطرف كنيد صحبت كنيم.

هرچه زودتر براي تعمير ظرفشويي موريس خود اقدام كنيد، هزينه تعمير و خسارات وارد بر آن را به حداقل خواهيد رساند. در صورت بروز هرگونه مشكل در ظرفشويي موريس خود تنها كافي است با تعميركاران متخصص و مجرب پارس پشتيبان تماس بگيريد. تكنسين‌هاي پارس پشتيبان در كمترين زمان، با بالاترين كيفيت و كمترين هزينه به تعمير ظرفشويي موريس در تهران مي‌پردازند. تا انتهاي اين مطلب با پارس پشتيبان همراه باشيد تا هر آنچه كه بايد درباره تعمير ظرفشويي موريس بدانيد به شما بگوييم.

نمايندگي تعمير ماشين ظرفشويي موريس

با خريد ماشين ظرفشويي موريس، يك ضمانت‌نامه محدود به خريدار اصلي تعلق مي‌گيرد. بنابراين بهتر است براي تعمير ماشين ظرفشويي خود به نمايندگي تعمير ماشين ظرفشويي موريس مراجعه كنيد.

پارس پشتيبان مفتخر به داشتن نمايندگي تعمير ظرفشويي موريس در تهران است. تيم پارس پشتيبان شبكه بزرگي از تكنسين‌ها را در مجموعه خود دارد. شما مي‌توانيد تيم حرفه‌اي مورد نياز خود را براي تشخيص، عيب‌يابي و تعمير ظرفشويي موريس در مجموعه پارس پشتيبان بيابيد. همچنين مي‌توانيد اطمينان داشته باشيد كه از قطعات اصلي موريس در تعمير شما استفاده خواهد شد.

براي تعميرات ظرفشويي خود تنها كافي است با كارشناسان ما در پارس پشتيبان ارتباط برقرار كنيد تا در كمترين زمان ممكن و با بالاترين كيفيت به كار شما رسيدگي كنند. براي برقراري ارتباط با مشاورين پارس پشتيبان مي‌توانيد از روش‌هاي زير استفاده كنيد:

  • روش اول: تماس با يكي از شماره تلفن‌هاي پارس پشتيبان و درخواست پشتيباني يا مشاوره
  • روش دوم: درخواست حضور كارشناس در محل با استفاده از پر كردن فرم مخصوص تعمير لوازم خانگي. بعد از پر كردن اين فرم، كارشناسان پارس پشتيبان بلافاصله با شما تماس خواهند گرفت.

مشكلات رايج در ماشين ظرفشويي‌هاي موريس

ظرفشويي موريس يكي از ماشين ظرفشويي‌هايي است كه با توجه به كيفيت و كارايي در بسياري از خانه‌هاي ايراني ديده مي‌شوند. با اين حال، آنها گاهي اوقات دچار مشكلاتي مي‌شوند؛ بنابراين، لازم است تا با مشكلات رايج ماشين ظرفشويي موريس آشنا باشيد تا به موقع بتوانيد براي تعمير آن اقدام كنيد.

براي تعمير ظرفشويي موريس خود مي‌توانيد از تخصص و تجربه تعميركاران پارس پشتيبان بهره گيريد. در اين بخش با ما همراه باشيد تا با تمامي مشكلات رايج در ظرفشويي‌هاي موريس كه نياز به تعمير دارند آشنا شويد.

1. ظرفشويي موريس ظروف را تميز نمي‌كند

اگر ظروف بعد از يك چرخه شستشو در ظرفشويي موريس همچنان كثيف هستند، با بررسي و اطمينان از اين‌كه بار زيادي را به ماشين ظرفشويي تحميل نمي‌كنيد يا ظروف را اشتباه روي هم قرار نمي‌دهيد، شروع كنيد. هنگامي كه اين اتفاق مي‌افتد، آبي كه از بازوهاي اسپري خارج مي‌شود، نمي‌تواند ظروف شما را به درستي بشويد. همچنين بايد مطمئن شويد كه تمام بقاياي مواد غذايي را قبل از قرار دادن ظروف در ماشين ظرفشويي از روي ظروف پاك كنيد.

در مرحله بعد، بررسي كنيد كه چيزي مانع بازوهاي اسپري نشده و كثيف نباشند. براي انجام اين كار، بايد تمام بازوهاي اسپري را از ماشين ظرفشويي خارج كنيد و قبل از قرار دادن دوباره آنها را تميز كنيد. هنگامي كه بازوهاي اسپري را تميز كرديد، بايد فيلتر را از نظر وجود هرگونه انسداد يا زباله‌ها بررسي كنيد، زيرا اين كار مي‌تواند از تخليه ماشين ظرفشويي شما جلوگيري كند، به اين معني كه ظروف شما با آب كثيف تميز مي‌شوند. درنهايت، اگر ظروف شما با لكه‌هاي آب بيرون مي‌آيند، بايد محفظه كمك آبكشي را پر كنيد كه از اين اتفاق جلوگيري مي‌كند. براي رفع اين مشكل و تعمير ظرفشويي موريس خود بهتر است از يك تكنسين حرفه‌اي كمك بگيريد.

. نشتي در ماشين ظرفشويي موريس

مشكل رايج بعدي كه افراد با ماشين ظرفشويي موريس خود دارند، زماني است كه شروع به نشتي مي‌كند. اين امر مي‌تواند خطرناك باشد، زيرا مي‌تواند منجر به ليز خوردن شما شود. براي رفع اين مشكل با بررسي درب و واشر ماشين ظرفشويي موريس شروع كنيد. در صورت مشاهده هرگونه ترك يا آسيب ديگر، بايد واشر درب تعويض شود. اگر شكافي وجود ندارد، واشر را به خوبي تميز كنيد.

اگر درب سالم است، دليل رايج بعدي نشت، سوئيچ شناور معيوب است. سوئيچ شناور ميزان آب موجود در ماشين ظرفشويي شما را كنترل مي‌كند و زماني كه معيوب شود مي‌تواند باعث ورود آب بيش از حد به ماشين ظرفشويي شود كه بخشي از آن به بيرون نشت مي‌كند.

 

براي بررسي سوئيچ، ابتدا مي‌توانيد بررسي كنيد كه هيچ مانعي براي آن وجود نداشته باشد و هرگونه مانع را برداريد. سپس بايد آن را با يك مولتي متر بررسي كنيد تا ببينيد آيا تداوم دارد يا خير. بهتر است براي عيب‌يابي ظرفشويي موريس خود و تعمير اين موارد با يك تكنسين واجد شرايط تماس بگيريد.

3. ظرفشويي موريس ظروف را خشك نمي‌كند

مشكل رايج بعدي در ماشين‌هاي ظرفشويي موريس زماني است كه ظرف‌ها خشك نمي‌شوند. اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه بررسي كنيد ماشين ظرفشويي شما داراي مواد شوينده باشد و اگر نه، آن را پر كنيد. اگر كمك آبكشي سالم است، مشكل احتمالاً ناشي از خرابي المنت گرمايشي يا ترموستات با حد بالا است.

المنت گرم‌كننده آب را گرم مي‌كند و ترموستات با حد بالا از گرم شدن بيش از حد ماشين ظرفشويي جلوگيري مي‌كند. وقتي هر يك از اين اجزا معيوب باشد، ظروف شما خشك نمي‌شوند. براي تست اين قطعات و سپس تعمير آنها در صورت معيوب بودن، به يك مولتي متر براي تست تداوم نياز داريد. اگر مولتي متر نداريد و اصلاً به اين موارد وارد نيستيد، بايد با يك تكنسين تماس بگيريد تا آنها را براي شما آزمايش و درنهايت تعمير كند.

4. استشمام بوي بد از ماشين ظرفشويي موريس

اگر از ماشين ظرفشويي موريس شما بوي بدي استشمام مي‌شود، به احتمال زياد نتيجه باقيمانده مواد غذايي در آن است. براي رفع اين مشكل بايد ماشين ظرفشويي خود را به خوبي تميز كنيد و فيلتر ظرفشويي را كه در پايين ماشين ظرفشويي موريس قرار دارد خالي كنيد.

همچنين ممكن است يك ظرف پلاستيكي يا تكه پلاستيكي روي عنصر گرمايش ذوب شده باشد كه باعث مي‌شود بوي بدي از ماشين ظرفشويي شما بيايد. براي رفع اين مشكل، بايد ظرف پلاستيكي يا تكه پلاستيكي شل را از ماشين ظرفشويي خود خارج كنيد و اگر المنت پلاستيكي روي آن است، آن را تميز كنيد. همچنين مي‌توانيد براي سرويس ظرفشويي موريس خود از يك تكنسين مجرب كمك بگيريد.

5. ماشين ظرفشويي موريس روشن نمي‌شود

اگر ماشين ظرفشويي موريس شما روشن نمي‌شود، احتمالاً مشكل از منبع برق است. براي رفع مشكل، با بررسي مدارشكن و اين كه آيا فيوز روشن است يا خير، شروع كنيد. همچنين مي‌توانيد ماشين ظرفشويي خود را در پريز برق ديگري تست كنيد تا علت مشكل را برطرف كنيد.

سپس بررسي كنيد كه درب به درستي باز و بسته شده باشد. اگر قفل در گير كرده باشد، ممكن است ماشين ظرفشويي شما نتواند روشن شود. اگر نمي‌توانيد در را باز كنيد، بايد از يك تكنسين براي تعمير آن كمك كنيد. اگر درب سالم است، ممكن است موتور معيوب باشد كه باعث ايجاد مشكل شده است. به خصوص اگر مي‌توانيد صداي موتور را در حال راه‌اندازي بشنويد، حتماً مشكلي در موتور ظرفشويي موريس رخ داده است. تعمير موتور يك فرايند بسيار دشوار است كه به يك تكنسين ماهر نياز دارد.

6. ماشين ظرفشويي موريس به درستي تخليه نمي‌كند

مشكل متداول بعدي كه افراد در مورد ماشين ظرفشويي موريس خود دارند، زماني است كه ماشين به درستي آب را تخليه نمي‌كنند. هنگامي كه اين اتفاق مي‌افتد، وقتي در ظرفشويي را باز مي‌كنيد، آب روي زمين نشت مي‌كند. اگر ماشين ظرفشويي موريس شما در اواسط يك چرخه خاموش مي‌شود، مي‌توانيد با روشن كردن آن در چرخه ديگري آن را خالي كنيد و تخليه به درستي صورت خواهد گرفت.

اگر در طول چرخه برق قطع نشد و يك واحد دفع زباله داريد، بايد فرايند دفع را اجرا كنيد تا آن را تخليه كنيد. اين امر به اين دليل است كه ماشين ظرفشويي موريس معمولاً از همان زهكشي كه زباله‌دان شما استفاده مي‌كند تخليه مي‌شود و گاهي اوقات ممكن است مسدود شود كه از تخليه ماشين ظرفشويي شما جلوگيري مي‌كند.

 

اگر به تازگي واحد دفع زباله خود را نصب كرده‌ايد، مطمئن شويد كه دوشاخه تخليه برداشته شده است. همچنين ممكن است به دليل گرفتگي فيلتر تخليه باشد، بنابراين بررسي كنيد كه پر از زباله نباشد. اگر اينطور است، بايد آن را خالي كنيد و به خوبي تميز كنيد.

7. ماشين ظرفشويي موريس صداهاي بلند ايجاد مي‌كند

اگر ماشين ظرفشويي شما صداهاي بلند يا عجيبي توليد مي‌كند، احتمالاً به دليل نقص يا مسدود شدن برخي از قطعات داخلي ايجاد شده است. اين كار را با بررسي اين كه بازوهاي اسپري در حالت خميده يا شل نيستند (كه مي‌تواند باعث برخورد آنها با ظروف شود) شروع كنيد.

در مرحله بعد، مهر و موم‌ها و حلقه‌هاي بلبرينگ بايد بررسي شوند، زيرا گاهي اوقات ممكن است فرسوده شوند و اين امر باعث ايجاد صداهاي تق تق مي‌شود. اگر صداها توسط آن قطعات ايجاد نمي‌شود، بايد از يك تكنسين استفاده كنيد تا قطعات سخت‌تر مانند موتور و پمپ تخليه را بررسي كند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.