نحوه ريست يخچال سامسونگ

تعميرات پكيج و يخچال

نحوه ريست يخچال سامسونگ

سامسونگ يكي از شركت‌هاي معروف توليد كننده يخچال و ساير دستگاه‌هاي خانگي است. يخچال‌هاي سامسونگ با ظاهري زيبا و طراحي مدرن، از جمله انتخاب‌هاي محبوب در بازار هستند. كه به صورت دو درب، سه درب و چهار درب عرضه مي‌شوند.

يخچال سامسونگ از دستگاه‌هاي خانگي پرطرفدارd است كه توسط كاربران در سراسر جهان استفاده مي‌شود ومورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است. اين دستگاه‌ها داراي مجموعه‌اي از قابليت‌هاي برجسته هستند، اما به دليل استفاده بيش از حد، ممكن است با مشكلاتي مواجه شوند. در اين مقاله، به عنوان يك راهنماي كامل، نحوه ريست يخچال سامسونگ را بررسي مي كنيم.


جهت سفارش تعمير يخچال در تهران با پارس پشتيبان تماس بگيريد

دكمه ريست يخچال سامسونگ

ريست يخچال سامسونگ به طور كلي به معناي بازگرداندن دستگاه به تنظيمات اوليه خود مي‌باشد. براي اين كار، معمولاً دكمه ريست در پشت يا بالاي يخچال قرار دارد. براي بازنشاني دستگاه به تنظيمات اوليه، بايد به دقت دكمه ريست را براي حداقل 5 ثانيه فشار دهيد. بعد از آن، دستگاه به طور خودكار خاموش مي‌شود و بايد منتظر بمانيد تا دوباره روشن شود.

ريست يخساز يخچال فريزر سامسونگ

دكمه ريست فيلتر يخچال سامسونگ

فيلتر آب در يخچال سامسونگ براي حذف ذرات آلودگي، بو و طعم نامطبوع از آب استفاده مي‌شود. اين فيلتر بايد به صورت دوره‌اي تعويض شود، تا به خوبي كار كند و آب شفاف و سالمي را تأمين كند.

براي بازنشاني فيلتر آب در يخچال سامسونگ، ابتدا بايد دكمه ريست فيلتر را فشار داد. سپس، بايد فيلتر را با آب شستشو داد تا ذرات آلودگي را از آن حذف كرد. پس از شستشو، فيلتر را به صورت محكم و درست درون يخچال قرار دهيد.

در هنگام تعويض فيلتر آب، ممكن است نياز به تنظيم مجدد شدت جريان آب در يخچال سامسونگ باشد. براي اين كار، بايد دكمه تنظيم شدت جريان آب را بر روي دستگاه فيلتر به حالت مناسب تنظيم كنيد.

در كل، دكمه ريست فيلتر در يخچال سامسونگ يك ابزار مفيد براي بازنشاني و تعويض فيلتر آب است. با استفاده از اين دكمه و تعويض دوره‌اي فيلتر آب، مي‌توانيد آب شفاف و سالمي را در يخچال سامسونگ تأمين كنيد.

بيشتر بخوانيد: تعمير يخچال سامسونگ

دكمه ريست يخچال سايد سامسونگ

يخچال سايد سامسونگ يكي از محبوب‌ترين مدل‌هاي يخچال در بازار است كه داراي ويژگي‌هاي زيادي است. اين يخچال‌ها داراي دو درب هستند و سمت راست آن‌ها به بخش فريزر و سمت چپ آن‌ها به بخش يخچال مجهز است.

بعضي از ويژگي‌هاي يخچال سايد سامسونگ عبارت‌اند از: فضاي بزرگ داخل يخچال، قابليت تنظيم دما، سيستم خنك‌كننده قدرتمند، صفحه نمايش لمسي، قابليت اتصال به اينترنت و كنترل از راه دور، سيستم تصويربرداري داخل يخچال، سيستم فيلتراسيون هوا و آب، جعبه يخ ساز داخل درب و...

دكمه ريست يخچال سايد سامسونگ به عنوان يك دكمه‌ي مهم در اين نوع يخچال‌ها وجود دارد كه در برخي موارد مورد استفاده قرار مي‌گيرد. با استفاده از اين دكمه مي‌توانيد تنظيمات يخچال را به حالت پيش‌فرض بازگردانيد. براي استفاده از دكمه ريست، مراحل زير را دنبال كنيد:

  • ابتدا دكمه‌ي Power Freeze و دكمه‌ي Power Cool را همزمان براي 3 ثانيه فشار دهيد.
  • پس از 3 ثانيه، دكمه‌ي Reset را فشار دهيد و نگه داريد.
  • صبر كنيد تا دكمه‌ي Reset آزاد شود.
  • دكمه‌ي Reset را مجدداً فشار دهيد تا تنظيمات به حالت پيش‌فرض بازگردانده شود.

ريست يخچال سامسونگ سايد

ريست يخساز يخچال فريزر سامسونگ

اگر يخچال شما يخساز دارد و يخ زيادي در داخل آن تجمع كرده است، اين احتمال وجود دارد كه نياز به ريست كردن يخساز داشته باشيد. براي ريست يخساز يخچال فريزر سامسونگ، به روش زير عمل كنيد:

1. دكمه يخساز را پيدا كنيد: دكمه يخساز در محلي قرار دارد كه معمولاً در قسمت بالايي يخچال سامسونگ قرار مي گيرد.

2. دكمه يخساز را فشار دهيد: با فشار دادن دكمه يخساز، يخچال سامسونگ شما به حالت ريست مي شود و همه يخ ها از بين مي روند.

3. كمي صبر كنيد: پس از فشار دادن دكمه يخساز، چند دقيقه صبر كنيد تا يخ ها از بين بروند و يخچال سامسونگ به حالت عادي بازگردد.

شايد از نظرتان ريست يخساز يخچال سامسونگ آسان باشد اما اگر مراحل را با دقت و نظم خاص انجام ندهيد, با مشكلاتي روبه رو خواهيد شد.

 

چگونه يخچال سامسونگ را ريست كنيم؟

در صورتي كه يخچال سامسونگ شما با مشكلاتي مواجه شده است، ممكن است نياز به ريست دكمه يخچال باشد. براي ريست دكمه يخچال سامسونگ، به روش زير عمل كنيد.

دكمه ريست را پيدا كنيد: دكمه ريست يخچال سامسونگ در محلي قرار دارد كه معمولاً در قسمت پشتي يخچال و يا در كنار صفحه نمايش ديجيتال قرار مي گيرد.

دكمه ريست را فشار دهيد: با فشار دادن دكمه ريست، يخچال سامسونگ شما به تنظيمات كارخانه بازمي گردد و همه تنظيمات از بين مي روند.

منتظر بمانيد: پس از فشار دادن دكمه ريست، چند لحظه صبر كنيد تا يخچال سامسونگ به تنظيمات كارخانه بازگردد.

چجوري يخچال سامسونگ را ريست كنيم؟

ريست يخچال سامسونگ دوقلو

يخچال دوقلوي سامسونگ معمولاً شامل دو بخش جداگانه براي يخچال و فريزر است كه هر يك از آنها داراي درب جداگانه هستند. برخي از ويژگي‌هاي عمومي اين دستگاه‌ها شامل فضاي داخلي بزرگ، دسترسي آسان به محصولات، كنترل دماي دقيق و صفحه نمايش لمسي مي‌شوند.

در يخچال سامسونگ دوقلو، فيلتر يخچال جهت تصفيه آب استفاده مي شود. در صورتي كه فيلتر يخچال سامسونگ دوقلو شما نياز به ريست داشته باشد، به روش زير عمل كنيد:

دكمه فيلتر را پيدا كنيد. دكمه فيلتر معمولاً در بالاي يخچال سامسونگ دوقلو قرار دارد. دكمه فيلتر را فشار دهيد با فشار دادن دكمه فيلتر، فيلتر يخچال سامسونگ دوقلو شما ريست مي شود و تمامي تنظيمات فيلتر از بين مي روند

پس از فشار دادن دكمه فيلتر، چند دقيقه صبر كنيد تا حالت عادي بازگردد.

ريست فيلتر يخچال سامسونگ دوقلو با توجه به مدل دستگاه ممكن است تفاوت هايي با ساير محصولات داشته باشد.

روش‌هاي گوناگون ريست يخچال سامسونگ

ريست يخچال سامسونگ به معناي بازنشاني دستگاه به تمامي تنظيمات كارخانه‌اي است. در صورتي كه مشكلي در دستگاه وجود داشته باشد، ممكن است با ريست كردن دستگاه، مشكل حل شود. در ادامه، چندين روش براي ريست كردن يخچال سامسونگ آورده شده است:

روش اول:

دكمه "Power Freeze" و "Power Cool" را به مدت 10 ثانيه فشار دهيد.

دكمه هاي "Power Freeze" و "Power Cool" بايد با يكديگر متصل شوند.

سپس صبر كنيد تا دستگاه خاموش شود و سپس آن را روشن كنيد.

روش دوم:

كنترل كننده دما را به حالت خاموش قرار دهيد.

دكمه "Freezer" و "Lighting" را به طور همزمان به مدت 8 ثانيه فشار دهيد.

صبر كنيد تا دستگاه ريست شود و سپس آن را روشن كنيد.

روش سوم:

دكمه "Power Freeze" را فشار داده و نگه داريد تا صفحه نمايش خاموش شود.

دكمه "Power Freeze" را دوباره فشار داده و نگه داريد تا صفحه نمايش روشن شود و صدايي همينند بيپ منتشر كند.

دستگاه را رها كرده و صبر كنيد تا ريست كامل شود و دوباره روشن شود.

طريقه ريست يخچال سامسونگ

سخن پاياني

همان طور كه در اين مقاله بررسي كرديد؛ ريست يخچال سامسونگ شامل مراحلي است كه به آن پرداختيم. در نهايت، ممكن است ريست يخچال سامسونگ با توجه به مدل دستگاه شما متفاوت باشد. بنابراين، بهتر است قبل از انجام هر گونه روش ريست، دفترچه راهنماي دستگاه را مطالعه كرده و روش دقيق ريست را براي دستگاه خود بيابيد.

اگر بعد از ريست كردن يخچال سامسونگ با مشكلاتي از جمله كاركرد نادرست سيستم و اختلال در قسمت‌هاي ديگر مواجه شديد, بهتر است آن را نزد يك تعمير كار در نمايندگي سامسونگ ببريد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.