آموزش تخصصی تعمیر پکیج

تعميرات پكيج و يخچال

آموزش تخصصی تعمیر پکیج

 

در برخی موارد برای تعمیر پکیج دیواری می توان به خطای پکیج دیواری توجه کرد و با توجه به ارور پکیج دیواری را تعمیر کرد. اگر با ارورهای پکیج دیواری آشنایی ندارید، می توانید با مراجعه به دفترچه راهنمای آنها و یا مراجعه به کامل ترین بانک خطای پکیج علت خرابی را پیدا کرده و پکیج دیواری خود را تعمیر کنید.

تعمیر تخصصی پکیج دیواری

در این قسمت می خواهیم به معرفی اصولی تعمیر پکیج بوتان ، ایران رادیاتور و ... از نوع دیواری و مشکلات ساده ای بپردازیم که می توانید خودتان آن ها را برطرف کنید.

قبل از هر چیزی در مورد تعمیر پکیج دیواری باید بگویم که پکیج دیواری برای عملکرد صحیح به چهار عنصر آب، برق، اکسیژن و گاز (گازوئیل) نیاز دارد.

ابتدا باید بگویم وقتی آب پکیج تامین نمی شود، پکیج را نمی توان روشن کرد، اما چگونه بفهمیم که آب به مقدار لازم رسیده است یا خیر؟ در تمامی بسته های دیجیتال با ال سی دی کوچک روی صفحه و در بسته های آنالوگ با همان عقربه فشاری که روی دستگاه است متوجه خواهید شد که در این حالت درجه و مقدار باید یک تا یک و نیم بار باشد و سپس می توانید آب را ببندید.

در مرحله بعدی تعمیر پکیج دیواری باید بررسی کنید که برق آن وصل شده یا دو شاخه را از پریز جدا کرده و برعکس وصل کنید زیرا برخی از پکیج ها به فاز و نول حساس هستند.

در این مرحله از تعمیر پکیج دیواری باید گاز را چک کرده و از باز بودن آن مطمئن شوید.

اما باید اکسیژن را هم در نظر بگیرید که یکی از موارد مهم در احتراق است زیرا در برخی موارد فن ها دچار مشکل می شوند و احتراق به درستی انجام نمی شود و آسیب جدی به شما وارد می کند.

برای تعمیر پکیج دیواری در مواقعی که فن ها از کار افتاده اند می توانید قسمت بالای پکیج را مشاهده کنید که دارای دو دریچه درب پلاستیکی است، می توانید درپوش ها را باز کرده و دودکش را وصل کنید و مطمئن شوید که دودکش کوچکترین نشتی نداشته باشد.

در این قسمت تعمیر پکیج دیواری را به گونه ای توضیح داده ایم که نیازی به پرداخت هزینه های اولیه و پیش پا افتاده نداشته باشید. در ادامه به آموزش تخصصی تعمیر پکیج دیواری می پردازیم.

و البته یک پیشنهاد به شما این است که به قسمت های خطرناک پکیج که با گاز و برق و دود و ... سروکار دارند دست نزنید و این کار را به متخصصان بسپارید.

سوالات متداول مشتریان در مورد تعمیر پکیج دیواری

در این قسمت قصد داریم شما را با سوالات متداول مشتریان که عموما سوالات شماست آشنا کنیم.

علت گرم نشدن رادیاتور در صورت کارکردن پکیج چیست؟

اگر پکیج شما این مشکل را دارد، برای تعمیر پکیج دیواری باید برخی از قطعات را بررسی کنید.

یکی اینکه احتمال خرابی شیر سه طرفه وجود دارد که در این صورت باید تعویض شود.

در مرحله بعد به این نکته توجه کنید که ورودی بخاری ها رسوب نکند.

خرابی ترموستات نیز می تواند علت آن باشد زیرا دمای آب را به درستی نشان نمی دهد و در این صورت باید ترموستات تعویض شود.

دلیل سر و صدای پکیج دیواری چیست؟

در برخی موارد صدای پکیج باعث ناراحتی اعضای خانواده شما می شود، بنابراین پکیج دیواری باید تعمیر شود.

در این صورت قبل از تعمیر پکیج دیواری علت را بررسی می کنیم و احتمال هواگیری پکیج وجود دارد.

در این صورت برای تعمیر پکیج دیواری باید پکیج را تهویه کنید.

چرا پکیج دیواری روشن نمی شود یا به صورت انفجاری روشن می شود؟

بعد از اینکه عناصر اصلی را بررسی کردید و متوجه شدید که پکیج روشن نمی شود، باید به موارد دیگر توجه کنید.

یکی از مواردی که در تعمیر پکیج دیواری باید به آن اشاره کرد جرقه پکیج است.

در برخی موارد بین جرقه و شعله فاصله ایجاد می شود و یا جرقه سوخته و دیگر کار نمی کند، در هر دو مورد باید آن را تعویض کرد.

چرا پکیج دیواری بیش از حد گرم می شود؟

در برخی موارد دمای پکیج از حد مجاز بالاتر می رود که در این حالت برای تشخیص باید ترموستات را بررسی کنید زیرا ترموستات خراب است و تعریف دقیقی از دما ندارد و دما به صورت خودکار بالا می رود.

در این صورت برای تعمیر پکیج دیواری باید ترموستات را تعویض کنید.

علت خرابی پکیج چیست؟

گاهی برای شما هم پیش می آید که تمام قطعات را چک می کنید و دلیلی برای عملکرد نامناسب پکیج دیواری خود پیدا نمی کنید، در این صورت می توانید برد پکیج دیواری را بررسی کنید.

در این قسمت اکثر مشکلات رایج پکیج دیواری را به شما معرفی کردیم که می توانید از آنها برای تعمیر پکیج دیواری خود استفاده کنید.

قیمت تعمیر پکیج دیواری چقدر است؟

باید بدانید که هزینه تعمیر پکیج دیواری متفاوت است زیرا برای تعمیر پکیج دیواری ابتدا باید پکیج عیب یابی شود و ممکن است پکیج چندین مشکل داشته باشد و نیاز به قطعات جدید داشته باشد و یا برعکس پکیج مشکلی نداشته باشد و به دلیل یک اشتباه کوچک نتوانید آن را روشن کنید.

سخن آخر

پارس پشتیبان حاصل همکاری جمعی از تکنسین ها و تعمیرکاران لوازم خانگی در تهران است که علاوه بر آموزش تخصصی تعمیر پکیج، خدمات تعمیر لباسشویی را برای شما عزیزان ارائه می دهد و همچنین دارای نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا می باشد. تیم پارس پشتیبان تصمیم گرفته اند با کنار گذاشتن سایر واسطه ها به کمک محیط آنلاین با مشتریان ارتباط مستقیم داشته باشند تا بتوانند خدمات خود را با کیفیت و قیمت بهتری ارائه دهند. ما مجموعه ای از تعمیرکاران مجرب و کارگران جوان و با انگیزه هستیم که با تلفیق تجربه و دانش توانسته ایم سال ها در خدمت مردم تهران باشیم و همچنین خدمات بسیار خوبی را به ارگان ها و سازمان های مختلف ارائه دهیم.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.